Hoy aprobamos la Ley ELA, por fin (el tuit)

Hoy aprobamos la Ley ELA, tras tanto tiempo de retraso, por fin la gran victoria para los familiares y enfermos de ELA, por fin.

¡Cuánta aragonesofobia! (el tuit)

La chent no veye ni el vidio antero. Pedim las 8.000 obras fora d’Aragón.

Es catalans no son asinas, pero cuánta aragonesofobia a comentarios: me dicen dende falangista a lladre per defender el que é d’Aragón. Dimpués tendrán el valor de criticar al British Museum cuan son iguals.